UW PERSOONLIJKE ONLINE OMGEVING

Zodra u gebruikt maakt van de telefoonservice van Officion beschikt uw bedrijf direct over een eigen webomgeving waar u, op een voor u geschikt moment, alle ontvangen berichten kunt bekijken en afhandelen. Ook is het mogelijk om berichten van collega's te lezen en hierop een reactie te geven.

Uw ontvangt desgewenst meerdere malen per dag een e-mail als er sprake is van openstaande berichten.

Om naar uw persoonlijke omgeving te gaan, kunt u hieronder inloggen door op onderstaande button te klikken.

Uw wachtwoord vergeten? Geen probleem! Neem even contact op met Officion.

log in

Tijden veranderen...

Tijd voor Officion. Altijd bereikbaar voor uw klanten, zonder zorgen van een eigen receptie of telefoniste.

Lees verder ›

U ziet het niet meer zitten?

Laat Officion u helpen. Flexibel en gemotiveerd bieden wij u ondersteuning op de momenten dat u dat nodig heeft.

Lees verder ›

Administratieprobleem?

Loopt u achter en stapelt het werk zich op? Wij nemen het u uit handen.

Lees verder ›

Webcallcenter

WebCallcenter: Al uw berichten online!

Zodra u gebruikt maakt van de telefoonservice van Officion beschikt uw bedrijf direct over een eigen webomgeving waar u, op een voor u geschikt moment, alle ontvangen berichten kunt bekijken en afhandelen. Ook is het mogelijk om berichten van collega’s te lezen en hierop een reactie te geven. Uw ontvangt desgewenst meerdere malen per dag een e-mail als er sprake is van openstaande berichten.

Het hoofdscherm
In het hoofdscherm staan alle binnengekomen berichten per week met de berichtstatus 'Open'. Het laatst ingevoerde bericht staat bovenaan. Dit scherm wordt om de drie minuten automatisch ververst zodat u altijd een actueel scherm voor u heeft! Berichten met een hoge prioriteit zijn herkenbaar aan een knipperend "alarmlampje".

Selecties maken
U kunt zelf een start- en einddatum invoeren om een breder overzicht te krijgen. Ook is het mogelijk om te selecteren op bericht-status (Open, In behandeling, Afgehandeld). Alle gemaakte selecties kunnen op een 'printvriendelijke' wijze worden uitgeprint.

Berichten afhandelen
U kunt één of meerdere berichten veranderen van status 'Open' naar status 'Afgehandeld' of 'In behandeling'. Ook is het mogelijk om per bericht aantekeningen toe te voegen. Deze berichten zijn op het hoofdscherm herkenbaar aan een paperclipje.