WebCallCenter
Al uw berichten online!
Zodra u gebruikt maakt van de telefoonservice van Officion beschikt uw bedrijf direct over een eigen webomgeving waar u, op een voor u geschikt moment, alle ontvangen berichten kunt bekijken en afhandelen. Ook is het mogelijk om berichten van collega’s te lezen en hierop een reactie te geven. Uw ontvangt desgewenst meerdere malen per dag een e-mail als er sprake is van openstaande berichten.
Het dashboard
In het hoofdscherm staan alle binnengekomen berichten per week met de berichtstatus 'Open'. Het laatst ingevoerde bericht staat bovenaan. Dit scherm wordt om de drie minuten automatisch ververst zodat u altijd een actueel scherm voor u heeft! Berichten met een hoge prioriteit zijn herkenbaar aan een knipperend "alarmlampje".
Selecties maken
U kunt zelf een start- en einddatum invoeren om een breder overzicht te krijgen. Ook is het mogelijk om te selecteren op bericht-status (Open, In behandeling, Afgehandeld). Alle gemaakte selecties kunnen op een 'printvriendelijke' wijze worden uitgeprint.
Berichten afhandelen
U kunt één of meerdere berichten veranderen van status 'Open' naar status 'Afgehandeld' of 'In behandeling'. Ook is het mogelijk om per bericht aantekeningen toe te voegen. Deze berichten zijn op het hoofdscherm herkenbaar aan een paperclipje.
ONZE REFERENTIES
LIEGEN ER NIET OM
Wij vinden het fijn als onze klanten tevreden zijn. Daar gaan we voor, iedere dag! Hieronder wat uitspraken. We gaan er bijna van blozen!