UW PERSOONLIJKE ONLINE OMGEVING

Zodra u gebruikt maakt van de telefoonservice van Officion beschikt uw bedrijf direct over een eigen webomgeving waar u, op een voor u geschikt moment, alle ontvangen berichten kunt bekijken en afhandelen. Ook is het mogelijk om berichten van collega's te lezen en hierop een reactie te geven.

Uw ontvangt desgewenst meerdere malen per dag een e-mail als er sprake is van openstaande berichten.

Om naar uw persoonlijke omgeving te gaan, kunt u hieronder inloggen door op onderstaande button te klikken.

Uw wachtwoord vergeten? Geen probleem! Neem even contact op met Officion.

log in

Tijden veranderen...

Tijd voor Officion. Altijd bereikbaar voor uw klanten, zonder zorgen van een eigen receptie of telefoniste.

Lees verder ›

U ziet het niet meer zitten?

Laat Officion u helpen. Flexibel en gemotiveerd bieden wij u ondersteuning op de momenten dat u dat nodig heeft.

Lees verder ›

Administratieprobleem?

Loopt u achter en stapelt het werk zich op? Wij nemen het u uit handen.

Lees verder ›

Antwoordservice

Bereikbaarheid van een bedrijf of organisatie is uiterst belangrijk.
Officion heeft de beschikking over een modern callcenter met goed getrainde medewerkers die uw klanten en relaties op professionele wijze te woord staan.

De callcentermedewerkers van Officion melden zich als medewerker van uw organisatie en noteren tijdstip, naam, bedrijfsnaam, gespreks-onderwerp en het telefoonnummer waarmee u de persoon in kwestie kunt terugbellen.

Bellers weten zich binnen een minuut gehoord en begrepen. Op het moment dat het u schikt, neemt u zelf – goed gebrieft – contact op met de bellers in de wetenschap dat uw beschikbaarheid geen moment ter discussie heeft gestaan.

Of het nu gaat om een gespreknotitie of een professionele afhandeling van vragen over producten en diensten, bij Officion bent u aan het juiste adres.

... Al uw binnengekomen gesprekken direct zichtbaar via internet!